/Files/images/nova_2021/козачата.png

“Козачата” – дитяча організація, самостійне дитяче об’єднання дітей і дорослих, що створена на добровільних засадах для реалізації соціальної корисної мети спеціалізації учнів школи, має чітку організаційну структуру, чітко визначені норми життєдіяльності - заповіді, права та обов’язки членів - статут, символи та ритуали. Діти і дорослі мають рівні права. Вступ і вихід з організації вільний.

Діти об’єднуються заради задоволення своїх інтересів, спілкування, самореалізації своїх можливостей, власних дій щодо себе, своїх ровесників, суспільства, отримання корисних для себе знань, вмінь, участі в колективних справах.

Вступивши до “Козачат”, діти діють від власного імені, приймають власні рішення у своїх інтересах. Діти мають реальну можливість самовиховання, самодіяльності, самовираження, самоствердження, саморозвитку, поряд з якими існує педагогічна підтримка, яка обумовлена співпрацею, співдружністю, передачею соціально-громадського досвіду дорослих дітям.

Дитяча організація “Козачата” діє на базі Григорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Дитяча організація “Козачата” – самодіяльне формування.

1.2. Керують дитячою організацією “Козачата” діти і дорослі (класні керівники) – члени цієї організації, що обрані до власних керівних органів.

1.3. Контролюють діяльність організації “Козачата” власні органи контролю, Рада школи.

1.4. Дитяча організація “Козачата” – це формування, що діє як у навчальний час так і у вільний час, використовуючи базу закладу освіти.

1.5. Дитяча організація “Козачата” співпрацює з керівництвом загальноосвітнього, позашкільного закладу, педагогічною радою, батьківською громадськістю, реалізуючи спільні програми, проекти.

1.6. Дитяча організація “Козачата” бере участь у вирішенні різноманітних проблем дітей загальноосвітнього закладу.

1.7. Дитяча організація “Козачата” – організація дітей: вона не може бути організацією управління дітьми, не може бути організацією для дітей.

ІІ. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

МЕТА:

Ø Формування ключових життєвих компетенцій;

Ø виховання у хлопчиків та дівчаток глибоких і твердих національно-патріотичних переконань, підготовка до творчої праці;

Ø виховання духовно і фізично розвиненого юного покоління громадян суверенної України на суверенно сформованих засадах козацького світогляду та здорового способу життя;

Ø сприяння виробленню в учнів почуття господарів своєї школи, покращення стосунків і діяльності, вміння співпрацювати;

Ø сприяння розширенню діапазону діяльності дорослих і дітей, – членів дитячої організації “Козачата” – можливостей їх співдружності, творчому пошуку, ініціативи;

Ø формування і виховання у дітей високих морально-психологічних якостей на основі відновлених національних козацьких педагогічних традицій;

Ø виховання нових поколінь громадян України у дусі відданості Батьківщини та її народу на основі відродження національних і загальнолюдських духовних і моральних традицій.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

Ø виховання у дітей активної громадянської позиції, національної гідності й самосвідомості, любові до України, школи, сім ї;

Ø опанування козацької культурної спадщини;

Ø розвиток ініціативи, дисципліни, відповідальності учнів;

Ø сприяння згуртуванню учнівського колективу;

Ø виховання в учнів працелюбності, поваги до праці своїх товаришів та дорослих;

Ø виховання у дітей бажання вести здоровий спосіб життя.

5

6

Основою організаційної структури дитячої організації “Козачата” є курінь (клас) – первинний осередок за місцем навчання, який ділиться на кварти (групи за інтересами).

РАДА КУРІНЯ обирається на початку навчального року строком на один навчальний рік.

До складу РАДИ КУРІНЯ входять:

курінний – учень, здійснює загальне керівництво в курені;

джура (лідер класу) – разом з курінним здійснює заходи статутної діяльності організації; заступник курінного;

хорунжий (спорт і здоров’я) – проводить ранкову гімнастику, фізкультхвилинки, спортивні ігри, свята як у самому курені так і в шкільній Козацькій Громаді;

осавул (дисципліна та порядок) – стежить за поведінкою на перерві, в їдальні, на загальношкільних та курінних заходах;

писар (учбово-інформаційний) – допомагає курінному в оформленні Куточка козачат(чи папки), класних та шкільних виставок, підбирає пізнавальну інформацію за конкретною тематикою;

довбиш (культмасовий сектор) – відповідає за проведення свят, конкурсів як у самому курені так і в шкільній Козацькій Громаді.

Члени РАДИ КУРІНЯ (хорунжий, осавул, писар, довбиш) стоять на чолі своєї кварти.

КВАРТА – мікрогрупа, яка об’єднує дітей за інтересами і полегшує і диференціює роботу у курені. Таким чином у класі утворюється 4 кварти. Кількість членів кварти залежить від вибору дітей.

VII. ОРГАНІЗАЦІЯ КУРІНЯ

1. Щорічно на початку навчального року на Раді куреня (класу) проходять вибори до основного складу Ради куреня, діти розподіляються на групи за інтересами, які мають назву Кварти.

2. Збори Ради куреня проходять 1 рази на місяць ( за бажанням кількість зборів можна змінювати).

3. На зборах Ради куреня курінні звітують кошовому про справи в квартах.

4. Відомості про досягнення знаходять своє відображення в куточку козачат чи папці.

5. На загальні збори Козацької Ради Курінь виходить з курінним свого Куреня, має назву і девіз, за яким живе класна громада.

Кiлькiсть переглядiв: 143

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930