Академічна доброчесність
Що таке академічна доброчесність, що таке доброчесність у навчанні, що таке "плагіат" і як уникнути звинувачень у плагіаті, як правильно робити посилання на джерело інформації можна детальніше переглянути документ за посиланням:
Кодекс доброчесностіу навчанні ґрунтується на 10 положеннях:
1. Навчайся старанно та сумлінно.
2. Розвивай свої здібності.
3. Не марнуй свою репутацію перед вчителями.
4. Поважай інших, їхні ідеї, думки та переконання.
5. Поважай власність інших (інтелектуальну в тому числі).
6. Уважно слухай, коли інші говорять. Якщо з чимось не згоден, зачекай, поки людина висловить свою думку. І лише потім говори сам.
7. Пам'ятай про почуття твоїх друзів та однокласників/однокласниць. Вмій поставити себе на місце іншого.
8. Збережи свою індивідуальність.
9. Цінуй свій час. Не марнуй його на списування чужих робіт.
10. Не обмежуй себе лише тими знаннями, які в тебе є. Намагайся створити щось унікальне.
Як запобігти академічній недоброчесності під час тестування
Під час дистанційного навчання багато учителів відзначили, що академічна недоброчесність — одна з головних проблем освітнього процесу. Аби запобігти її, ми маємо запитати себе: чи можемо ми створити простір, в якому учні не будуть списувати? І як ми можемо це зробити?
1. Змінюємо формулювання питання
Під час тестування, нам варто зробити акцент не на фінальній відповіді, а на процесі мислення. Для цього нам треба ставити якомога більше відкритих питань. За демонстрацію учням у роботі його процесу мислення можна ставити додаткові бали.
2. Нагадуємо цілі навчання
За одне заняття до тестування нам слід нагадати тим, хто навчається, основні цілі цього навчального блоку. Це допоможе їм краще зрозуміти, в якому напрямку готуватися до тестування, а також знизити рівень тривоги в учнів.
3. Проводимо малозначні тестування
Аби зняти напругу з тих, хто навчається, нам слід проводити більше коротких тестувань. Це також допоможе нам прослідковувати їх прогрес та трохи підготувати до більш значущого тестування.
4. Проводимо діагностичний тест
За тиждень до самого тестування ми можемо провести діагностичний тест.
Розбиваємо наш клас на групи та видаємо їм декілька завдань. Вони мають колективно їх вирішити та за потреби можуть поставити питання учителю.
5. Розвіюємо обстановку
Тестування, особливо фінальні, можуть викликати в тих, хто навчається, великий стрес. Аби трохи заспокоїти їх, ми можемо включити у тестовий папір жарт або інший малюнок, пов’язаний з темою тестування.
6. Проводимо узагальнення знань
Для цього ми можемо видати кожному учню форму, в якій вони мають заповнити 4 пункти: їхні сильні сторони в цій темі; місця, над якими ще слід попрацювати; способи, якими можна покращити слабкі сторони; питання до вчителя.
Формування академічної доброчесності під час освітнього процесу- І ступінь загальної середньої освіти (1-4 класи)
Формування академічної доброчесності під час освітнього процесу- ІІ ступінь загальної середньої освіти (5-9 класи)
уроки образотворчого мистецтва: Побачити — значить зрозуміти
уроках фізичного виховання: Головне — не перемога, а участь
виховні години, 7 клас: Судовий процес над ГДЗ / Судовий процес над додатковими уроками
Формування академічної доброчесності під час освітнього процесу- ІІІ ступінь загальної середньої освіти (10-11 класи)
урок «Української мови», 10 клас, 2 уроки: Мій двобій з рефератом: як перемогти з честю
Сценарії уроків та презентації “Академічна доброчесність в школі”
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |