Моніторинг якості освіти в умовах воєнного стану

1. Як у Вашому закладі організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану? (освітня платформа, розклад занять, навчальний матеріал, сайти тощо).

- Дистанційне навчання організовано згідно Положення про дистанційне навчання з елементами дистанційного навчання в асинхронному та синхронному режимі із використанням освітніх платформ Classroom, освітньої платформи HUMAN, матеріалів освітньої платформи Всеукраїнська школа онлайн, СооgІeMeet, Viber.

- Навчання проводиться згідно розкладу навчальних занять з дотриманням норм Санітарного регламенту щодо організації та здійснення дистанційного навчання. Розклад може бути змінений з урахуванням надзвичайної ситуації при сигналі «Повітряна тривога».

- Навчальний матеріал подається у вигляді конспектів, схем, презентацій, відео – уроків з Всеукраїнської школи онлайн, перегляд навчальних відеоматеріалів на каналі YouTube, готових відео - уроків за посиланням з YouTube.

- Для організації спільної роботи з різноманітним контентом із можливістю спільного його редагування використовувати віртуальну дошку Coogle Jamboard.

- Використання віртуальної бібліотеки, лабораторії для практичних занять з фізики, хімії, біології, географії, тести «На Урок» « Всеосвіта», вебінари, самостійна робота, проектна, дослідницька, пошукова, індивідуальні консультації та ін...

- https://lms.e-school.net.ua/

- https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad

https://mon.gov.ua/ua/news/distancijni-shkoli-ta-navchalni-platformi-nadayut-bezkoshtovnij-dostup-dlya-zdobuvachiv-osviti

2. Як здійснюється комунікація між адміністрацією закладу і педагогічними працівниками?

Комунікація здійснюється через:

- розміщення оголошень на сайті закладу освіти,

- створення групи із педагогами у Viber,

- листування через елекронну пошту,

- телефонний зв’язок,

- організація та проведення онлайн-нарад та консультацій (Google Meet ), - інформування через шкільну групу «Григорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» у соціальній мережі Фейсбук.

3. Як у закладі здійснюється контроль за виконанням навчальних програм?

- Організовано моніторинг за регулярною та змістовною взаємодією вчителів з учнями;

- відстежуються результати навчання учнів протягом вивчення теми;

- забезпечується академічна доброчесність в умовах віддаленості учасників дистанційного навчання ;

- дотримується розклад уроків та їх співвідношення в асинхронному та синхронному режимі;

- отримуються щотижневі електронні звіти про використання онлайн- ресурсів та освітніх платформ;

- адміністрація школи приєднана до віртуальних класів у Classroom, та має можливість здійснювати контроль за проведенням онлайн- навчання;

- контролюється відвідування учнями навчальних занять.

4. Чи бачите Ви різницю в організації дистанційного навчання під час пандемії і в умовах дії воєнного стану? Якщо так, то вкажіть, в чому вона полягає?

Різниці в організації дистанційного навчання під час пандемії і в умовах дії воєнного стану немає. Є різниця в його проведенні, в зв’язку з напруженим емоційним та психологічним станом учнів та вчителів, повітряними тривогами, які трапляються протягом доби, так як освітній заклад розташований поблизу стратегічних об’єктів. Також долучення до освітнього процесу внутрішньо переміщених осіб, які важко адаптуються в новому колективі та які не навчалися тривалий період, пережили стресові ситуації, а також навчались за іншими програмами та підручниками.

5. Яким чином здійснюється психологічна підтримка учнів під час

освітнього процесу, у тому числі внутрішньо переміщених?

На сайті освітнього закладу розміщено контакти гарячих ліній організацій, які надають психологічну підтримку при сильному емоційному потрясінні, стресі, відчутті небезпеки, що можуть викликати у дитини психологічну травму (лист МОН від 29.03.2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»). Психолог школи надає індивідуальні консультації для учасників освітнього процесу та внутрішньо переміщених осіб, надаються рекомендації для учнів як діяти у стресових ситуаціях.

6. Яким чином у Вашому закладі організовано відслідковування результатів навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання в умовах дії воєнного стану?

За технічної можливості проводиться оцінювання результатів навчання за допомогою освітньої платформи Classroom, HUMAN. Директор та заступник під’єднані до груп та відслідковують проведення уроків та оцінювання знань учнів. Щотижня проводяться онлайн- наради при директорі, на яких обговорюються проблемні питання, вчителі звітують перед адміністрацією про проведені уроки та оцінювання учнів. Ведеться тісний зв'язок вчителя-предметника та класного керівника.

7. З якими викликами Ви зіштовхнулися під час організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану ? І як Ви їх долаєте? Позитивні приклади.

Найперший виклик - це організація дистанційного навчання під час воєнного стану та збереження життя і здоров'я всіх учасників освітнього процесу, забезпечення безпечного освітнього процесу доступного для всіх учнів.

Для вирішення даного питання педагоги школи пройшли онлайн-вебінар про особливості організації дистанційного навчання під час воєнного стану на платформі «На Урок». Заступником з навчальної роботи проведено індивідуальні консультації та онлайн-семінар для вчителів щодо застосування освітніх платформ, технічних засобів, Google сервісів (Meet, Coogle Jamboard), та ін. З ініціативи вчителя інформатики було проведено ряд занять з удосконалення цифрової грамотності та застосування Google сервісів при проведенні дистанційних уроків. У воєнному стані усім складно – і батькам, і дітям, і вчителям. Це виклик, з яким маємо усі разом впоратися. Наші діти найбільше потребують підтримки і від вчителів, і від батьків. На жаль, не всі діти достатньо самостійні, для них потрібна допомога батьків або старших членів сім’ї.

Вчителі вирішують будь яку ситуацію та здійснюють індивідуальний підхід до кожного учня.

Діти, в яких є проблеми з інтернетом або не сучасні гаджети мають можливість індивідуально отримувати допомогу у навчанні через індивідуальні консультації.

8. Які проблеми в умовах сьогодення виникають під час організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання?

Головною проблемою в здійсненні дистанційного навчання є недостатнє технічне забезпечення вчителів та учнів, перевантаженість мережі, що не завжди дає можливість якісно провести онлайн-урок.

Під час проведення онлайн-уроку при сигналі тривоги є потреба переривати урок для перебування учасників у безпечному місці.

9. Які питання потребують вирішення на державному рівні? Яка допомога, на Вашу думку, зараз потрібна керівнику закладу освіти з боку Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України?

Забезпечення педагогів ноутбуками.

10.Чи є можливість побачити як у закладі освіти дистанційно проводяться уроки.

Уроки можна побачити, через використання покликань у стосунку Meet.

Кiлькiсть переглядiв: 823

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031