Управлінський блок
Управління школою здійснюється через реалізацію управлінських (технологічних) функцій, до яких відносяться-планування, організація, координація, контроль, регулювання (корекція), облік та аналіз. Показники управління навчально-виховним процесом:
- рівень управління процесом створення належних навчально-матеріальних, навчальнометодичних, санітарно- гігієнічних умов навчання та виховання школярів;
- організаційна робота з комплектування класів; - рівень управлінської діяльності з охоплення дітей і підлітків якісною середньою освітою;
- управління створенням умов для варіативності навчання;
- рівень керівництва роботою з підвищення ефективності та результативності навчальновиховної роботи, підвищення інтересу учнів до навчання;
- рівень керівництва роботою з обдарованими дітьми; - управління виховною роботою;
- рівень управління роботою з фізичного розвитку школярів;
- якість ведення документації з навчально-виховної роботи;
- рівень аналізу результативності навчально-виховного процесу в динаміці.
Внутрішкільне управління базується на основі використання системи локального моніторингу навчального закладу. Він забезпечує широке включення в процес підготовки та прийняття управлінських рішень всіх суб’єктів навчально-виховного процесу, а також удосконалення технології управління школою. Цьому також сприяє застосування показників цільових функцій управління навчальним закладом. Вся управлінська діяльність ґрунтується на принципах особистісної орієнтації. Управління складною соціальною структурою, якою є сучасна школа, здійснюється через участь батьків, учнів, широких верств суспільства, колегіальних органів управління: ради школи, педагогічної ради, загальних зборів трудового колективу, батьківських зборів, учнівського самоврядування. Саме державно – громадське управління забезпечує перехід школи з режиму функціонування в режим розвитку. Управління школою здійснюється шляхом поєднання різних форм управління.
Педагогічна рада - це колегіальний орган управління школою, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Основні її завдання полягають в: − об’єднанні зусиль учителів і керівників у розв’язанні проблем навчально-виховного процесу, підвищенні якості навчання та виховання учнів; − визначенні цілей і перспектив діяльності педагогічного колективу; − сприянні адміністрації у впровадженні в роботу вчителів досягнень психологопедагогічної науки, інновацій та передового досвіду навчання і виховання учнів. Педагогічна рада має право заслуховувати звіт директора школи про стан навчальновиховного процесу; вивчати окремі аспекти навально-виховного процесу за ініціативою та підтримкою більшості членів педагогічної ради; висловлювати недовіру керівникам; вносити пропозиції про дострокову атестацію окремих учителів, присвоєння звань чи позбавлення їх у випадку невідповідності якості роботи педагога одержаному званню; відміняти раніше прийняті рішення, упевнившись в їх передчасності, неправомірності, необґрунтованості; надавати конкретну допомогу окремим педагогам в організації навчально-виховного процесу. Керівником педагогічної ради є директор школи. Батьківський комітет є добровільним громадським формуванням батьків учнів школи, створеним на основі єдності інтересів батьків щодо реалізації прав і обов’язків своїх дітей під час їх навчання у школі. Він створений з метою захисту інтересів учнів в органах громадського самоврядування школи, у відповідних державних, судових органах, а також надання допомоги педагогічному колективу в реалізації завдань загальної середньої освіти, спільної роботи з педагогічним колективом з розвитку в учнів активної життєвої позиції, творчих здібностей та ініціативи, підвищення їхнього рівня вихованості і досягнення обов’язкового рівня базової підготовки.
Основною метою батьківського комітету класу є створення умов для формування колективу учнів і сприятливого розвитку в ньому кожного учня. Він є виконавчим органом батьківських зборів окремого класу. Його основні напрями діяльності полягають у:
- створенні банку даних батьківських ресурсів;
- організації спільних справ батьків і дітей;
- розповсюдженні передового досвіду сімейного й родинного виховання;
- створенні і збереженні традицій дитячо-дорослого товариства. Адміністрація навчального закладу розглядає процес управління школою як процес, що зводиться до послідовного виконання його функцій: педагогічного аналізу, постановки мети та завдань на основі цього аналізу, планування, організації, контролю, регулювання, прийняття управлінських рішень. Це складна і напружена робота з учительським, учнівським та батьківським колективами. Правильно прийняте управлінське рішення сприяє впорядкуванню кожної підсистеми.
Внутрішньошкільний контроль є основним джерелом шкільного управління.
Учнівське самоврядування – метод організації дитячого колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості;
- складова частина системи закладу, оскільки воно вирішує специфічні завдання у створенні єдиного колективу дорослих і дітей;
- наслідок педагогічного управління дітьми з боку дорослих;
- принцип організації життя дитячого колективу;
- діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку та спрямована на вдосконалення колективу і кожної особистості зокрема.
Структура та органи управління закладу освіти
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ТА РОЗКЛАД КАНІКУЛ 2022/2023
- Поділ навчального року на семестри:
І семестр: 01 вересня 2022 року – 23 грудня 2022 року.
ІІ семестр: 23 січня 2023 року – 31 травня 2023 року.
2. Канікули:
Зимові канікули – з 25 грудня 2022 року по 22 січня 2023 року.
Директор школи: Соколовська Алла Степанівна, вчитель російської мови вищої категорії, Старший вчитель
Заступник: Рокоман Наталія Миколаївна, вчитель біології вищої категорії, Старший вчитель
Педагог-організатор: Горбалюк Анастасія Анатоліївна, вчитель початкових класів
Психолог: Сидорчук Любов Андріївна ІІ категорії
Кiлькiсть переглядiв: 1037